ACDSee Photo Studio Ultimate Review: Još uvijek dobar u 2022.?

• Podijeli Ovo

ACDSee Photo Studio Ultimate

Efektivnost: Odlično upravljanje RAW tokom rada i uređivanje slika Cijena: 8,9 USD mjesečno za pretplatu ili jednokratnu kupovinu 84,95 USD Jednostavnost upotrebe: Prilično lako naučiti i koristiti s nekim problemima korisničkog interfejsa Podrška: Mnogo video tutorijala, aktivna zajednica i posvećena podrška

Sažetak

Za povremene i poluprofesionalni fotografi, ACDSee Photo Studio Ultimate je odličan uvod u svijet RAW uređivanja. Ima odlične organizacijske alate za upravljanje rastućom bibliotekom slika, a jednako je sposobna i funkcionalnost uređivanja RAW-a. Funkcije za uređivanje zasnovane na slojevima mogle bi koristiti malo više prefinjenosti i vjerovatno neće zamijeniti Photoshop kao standard za softver za manipulaciju slikama, ali su i dalje prilično sposobne i izvodljive uprkos nekim manjim problemima korisničkog sučelja.

Općenito , uključivanje svih ovih funkcija u jedan program pruža privlačan i sveobuhvatan radni tok, iako možda neće biti dovoljno uglađen da zadovolji zahtjevnog profesionalca. Profesionalcima koji su već usvojili radni tok zasnovan na Lightroom-u biće bolje da ostanu s tom postavkom, iako bi svi koji su krenuli u potragu za alternativom profesionalnog kvaliteta trebali pogledati DxO PhotoLab ili Capture One Pro.

Šta mi se sviđa : Odlični organizacijski alati. Kombinira Photoshop & Lightroom Features. Mobilniprihvatio ulogu kamere pametnog telefona, razvijajući mobilnu prateću aplikaciju dostupnu za iOS i Android platforme. Aplikacija je izuzetno jednostavna za korištenje, omogućavajući vam da šaljete fotografije direktno sa vašeg telefona na instalaciju Photo Studio.

Bežična sinhronizacija je brza i jednostavna, i zapravo je najlakši način prijenosa fotografija na editor koji sam ikada koristio. Aplikacija je odmah otkrila instalaciju Photo Studio mog računara i prenijela datoteke bez ikakvog složenog procesa uparivanja ili prijave. Uvijek je lijepo kada ovako nešto radi glatko i bez muke.

Razlozi iza mojih ocjena

Efektivnost: 4,5/5

Uglavnom, alati uključeni u Photo Studio su odlični. Organizacijski i bibliotečki alati za upravljanje su posebno dobri, a mnogi drugi programi bi mogli naučiti ponešto iz načina na koji je ACDSee postavio stvari. RAW uređivač je prilično sposoban i pruža svu funkcionalnost koju očekujete od profesionalnog programa, iako bi funkcije za uređivanje zasnovane na slojevima mogle zahtijevati dodatni posao. Aplikacija pratilac za mobilne uređaje je odlična i radi savršeno.

Cijena: 5/5

Dok je cijena jednokratne kupovine malo visoka i iznosi 84,95 USD, dostupnost pretplate koja uključuje cijeli asortiman ACDSee proizvoda za manje od 10 USD mjesečno pruža odličnu vrijednost.

Jednostavnost korištenja:4/5

Većinu alata je prilično lako naučiti i koristiti za svakoga ko poznaje uređivače slika, a početnici ne bi trebali imati problema s učenjem osnova. Postoje neki problemi sa korisničkim interfejsom sa modulom Edit koji mogu negativno uticati na jednostavnost korišćenja, ali to se može prevazići uz određenu praksu. Mobilna prateća aplikacija je izuzetno jednostavna za korištenje i olakšava retuširanje vaših fotografija prije nego što ih podijelite na mreži.

Podrška: 5/5

Postoji puna niz video tutorijala i aktivnu zajednicu dostupnom na mreži koja pruža mnogo korisne podrške. Postoji i posebna baza znanja za podršku i jednostavan način kontaktiranja podrške za programere ako vam postojeće informacije ne mogu pomoći da riješite svoj problem. Nisam naišao na greške dok sam koristio Photo Studio, tako da ne mogu komentirati koliko je efikasan njihov tim za podršku, ali sam nakratko razgovarao s njihovim prodajnim timom sa odličnim rezultatima.

Alternative za ACDSee Photo Studio

Adobe Lightroom (Windows/Mac)

Lightroom je jedan od popularnijih uređivača RAW slika, iako ne uključuje isti stupanj zasnovan na pikselima alati za uređivanje koje nudi Photo Studio. Umjesto toga, dostupan je u paketu pretplate sa Photoshopom za 9,99 USD mjesečno, pružajući vam pristup softveru standardnom u industriji po uporedivim cijenama. Organizacioni alati Lightrooma su dobri, ali ne baš kaosveobuhvatan kao odličan modul za upravljanje Photo Studio-om. Pročitajte našu recenziju Lightrooma ovdje.

DxO PhotoLab (Windows/Mac)

PhotoLab je izuzetno sposoban RAW uređivač, koji ima prednost korištenja DxO-ovog opsežnog testiranja sočiva podatke koji pomažu u automatskom pružanju optičkih korekcija. Ne uključuje nikakve funkcionalne organizacijske alate osim osnovne navigacije mapama, a također ne uključuje bilo kakvu vrstu uređivanja na razini piksela. Pročitajte našu kompletnu recenziju PhotoLab-a ovdje.

Capture One Pro (Windows/Mac)

Capture One Pro je također odličan RAW editor, iako je više usmjeren na vrhunsko profesionalno tržište za fotografe koji rade sa skupim fotoaparatima srednjeg formata. Iako je kompatibilan sa uobičajeno dostupnim fotoaparatima, krivulja učenja je prilično strma i zapravo nije namijenjena povremenim fotografima.

Zaključak

ACDSee Photo Studio Ultimate je odličan program za upravljanje tokovima rada RAW-a i program za uređivanje slika po vrlo pristupačnoj cijeni. Možda sam previše navikao na Adobe softver, ali sam bio ugodno iznenađen koliko je program dobro osmišljen, s izuzetkom nekoliko čudnih izbora dizajna i izgleda. Alati za katalogizaciju su dobro osmišljeni i sveobuhvatni, dok alati za uređivanje pokrivaju sve što očekujete od kvalitetnog uređivača RAW slika. Dodatak uređivanja zasnovanog na slojevima zajedno sa pikselimaslojevi za uređivanje i prilagođavanje čine solidan završetak radnog toka ovog programa.

Iako je općenito odličan komad softvera, postoji nekoliko problema sa sučeljem koje bi trebalo malo više izgladiti. Neki elementi korisničkog sučelja su vrlo čudno skalirani i nejasni, a neki od zasebnih modula za pregled i organizaciju mogu se kombinirati kako bi se tok posla dodatno pojednostavio. Nadamo se da će ACDSee nastaviti da ulaže razvojne resurse u poboljšanje ovog već vrlo sposobnog uređivača slika.

Nabavite ACDSee Photo Studio

Dakle, da li ste pronašli ovu recenziju ACDSee Photo Studio Ultimate helpful? Ostavite komentar ispod.

Companion App. Pristupačno.

Šta mi se ne sviđa : Potrebno je raditi na korisničkom sučelju. Sporo katalogiziranje.

4.6 Nabavite ACDSee Photo Studio Ultimate

Šta je ACDSee Photo Studio?

To je kompletan RAW radni tok, uređivanje slika i alat za organizaciju biblioteke. Iako još uvek nema posvećenog profesionalca, ima za cilj da bude kompletno rešenje za profesionalne korisnike, kao i za ležernije i poluprofesionalne fotografe.

Da li je ACDSee Photo Studio besplatan?

ACDSee Photo Studio nije besplatan softver, ali postoji 30-dnevna besplatna probna verzija sa svim dostupnim funkcijama. Nakon toga, imate opciju da kupite trenutnu verziju softvera za jednokratnu naknadu od 84,95 USD (cijena s popustom od ovog ažuriranja). Ili možete dobiti licencu za jedan uređaj ograničenu na ličnu upotrebu za 8,90 USD mjesečno za najviše 5 uređaja.

Nisam sasvim siguran koja je logika iza razdvajanja ovih različitih šema cijena, ali vi ne mogu poreći da su svi izuzetno pristupačni. Svaki od ovih planova pretplate također uključuje licence za niz drugih ACDSee softvera, dodatno povećavajući njihovu vrijednost.

ACDSee Photo Studio Home naspram Professional vs. Ultimate

The različite verzije Photo Studio-a dolaze s vrlo različitim cijenama, ali također imaju vrlo različite skupove funkcija.

Ultimate je očito najmoćnija verzija, ali Professional je i dalje sposoban uređivač toka rada RAW-a i upravitelj biblioteke. Ne nudi mogućnost korištenja uređivanja zasnovanog na slojevima ili mogućnost uređivanja u stilu Photoshopa na stvarnom izgledu piksela vaših slika.

Home je mnogo manje sposoban, i uopšte ne može otvarati ili uređivati ​​RAW slike, ali vam i dalje omogućava da organizujete fotografije i uređujete JPEG slike. Kao rezultat toga, vjerovatno nije vrijedno razmatranja, jer će svaki fotograf koji je iole ozbiljan po pitanju kvaliteta svog rada snimati u RAW formatu.

ACDSee vs. Lightroom: Što je bolje?

Adobe Lightroom je vjerovatno najpopularniji konkurent Photo Studio-u, i iako svaki od njih duplira mnoge karakteristike, svaki od njih ima svoje jedinstvene zaokrete u RAW radnom toku.

Lightroom nudi funkcije kao što je Tethered Capture za snimanje fotografija direktno u Lightroom-u i omogućava Photoshopu da upravlja bilo kojim velikim uređivanjem na nivou piksela, dok Photo Studio preskače dio snimanja i uključuje uređivanje slika u Photoshop stilu kao završnu fazu svog toka rada.

Čini se da je Adobe posvetio malo više pažnje nijansama korisničkog sučelja i iskustva, dok se ACDSee fokusirao na kreiranje najkompletnijeg mogućeg samostalnog programa. Ako ste već navikli na Adobe stil toka rada, možda nećete htjeti napraviti promjenu, ali za mlade fotografe koji još uvijek moraju napraviti taj izbor,ACDSee predstavlja ozbiljnu konkurenciju po atraktivnoj cijeni.

Zašto mi vjerujete za ovu ACDSee recenziju

Zdravo, moje ime je Thomas Boldt, i radim u grafičkoj umjetnosti više od deceniju, ali moje iskustvo sa softverom za uređivanje slika (i Windows i Mac) datira još iz ranih 2000-ih.

Kao fotograf i grafički dizajner, imam veliko iskustvo u radu sa nizom uređivača slika , od industrijskih standardnih softverskih paketa do programa otvorenog koda. Ovo mi daje jedinstvenu perspektivu o tome šta je moguće i šta očekivati ​​od uređivača slika profesionalnog kvaliteta. Iako sam nedavno koristio Adobeov Creative Cloud paket za veliku većinu svog rada sa slikama, uvijek sam u potrazi za novim programom koji pruža prednosti iznad i iznad onoga na što sam navikao. Moja lojalnost je kvalitetu rezultirajućeg rada, a ne bilo kojoj određenoj marki softvera!

Također smo kontaktirali ACDSee tim za podršku putem chata uživo, iako pitanje nije bilo direktno povezano sa karakteristikama proizvoda. Prvobitno smo hteli da pregledamo ACDSee Ultimate 10, ali kada sam pokušao da preuzmem probnu verziju (koja je besplatna 30 dana) naišao sam na mali problem. Ukratko, čini se da je kompanija rebrendirala ACDSee Pro i Ultimate u Photo Studio Ultimate. Stoga smo postavili pitanje (vidi na snimku ekrana) putem chat box-a i Brendana odnjihov tim za podršku je odgovorio da.

Odricanje od odgovornosti: ACDSee nije dao nikakvu nadoknadu ili naknadu za pisanje ove recenzije Foto studija, i nisu imali uređivačku kontrolu ili recenziju sadržaja.

ACDSee Photo Studio Ultimate: Detaljna recenzija

Imajte na umu da su slike ekrana koje sam koristio za ovu recenziju preuzete iz Windows verzije, a verzija za Mac će izgledati malo drugačije .

Instalacija & Početna konfiguracija

Moram priznati, moje prvo iskustvo sa programom za preuzimanje/instalaciju Photo Studio nije mi dalo puno samopouzdanja. Možda je to samo problem izgleda na Windowsu 10, ali čini se da bi se ozbiljan program za uređivanje slika trebao potruditi da koristi program koji u najmanju ruku drži svoje tipke potpuno vidljivim u prozoru. Međutim, preuzimanje je bilo relativno brzo i ostatak instalacije je protekao glatko.

Postojala je kratka (opcionalna) registracija koju sam završio, ali koliko sam mogao reći, nije bilo velike vrijednosti u tome . Nije mi omogućio pristup dodatnim resursima i možete ga preskočiti ako ste tako skloni. Samo ne pokušavajte da zatvorite dijaloški okvir sa 'X' – iz nekog razloga će misliti da pokušavate zatvoriti program, pa umjesto toga odaberite dugme 'Preskoči'.

Kada se sve to riješi, vidjet ćete da je Photo Studio organiziran na sličan način kao AdobeLightroom. Program je raščlanjen na nekoliko modula ili kartica, koje su dostupne u gornjem desnom uglu. Upravljanje, Fotografije i Prikaz su organizacijski i izborni moduli. Develop vam omogućava da izvršite sve svoje nedestruktivno renderovanje RAW slike, a sa modulom Edit možete duboko kopati u nivo piksela uz uređivanje zasnovano na slojevima.

Nešto od efikasnosti ovog sistema rasporeda modula je ugroženo postavljanjem nekoliko opcija 'Manage' modula duž potpuno istog reda kao i cjelokupna navigacija modula, što otežava razlikovanje koji se gumbi odnose na koju funkciju. Ovo nije veliki problem, ali smatrao sam da je to više nego malo zbunjujuće kada sam prvi put pogledao izgled programa, a samo je veliko crveno dugme „Kupi sada“ pomoglo da ih se konceptualno razdvoji. Srećom, ACDSee je uključio detaljan vodič za brzi početak na ekranu koji će pomoći novim korisnicima da se naviknu na softver.

Organizacija biblioteke & Menadžment

Photo Studio pruža odličan raspon organizacionih opcija, iako je način na koji su raspoređene pomalo kontraintuitivan. Od pet modula u programu, tri su organizacioni alati: Upravljanje, Fotografije i Prikaz.

Modul Upravljanje pokriva vašu opštu interakciju u biblioteci, gdje obavljate sve svoje označavanje, označavanje i unos ključnih riječi. Također možete raditi niz zadataka skupnog uređivanja, otpremati svoje slike u serijuonline usluga, uključujući Flickr, Smugmug i Zenfolio, i kreiranje dijaprojekcija. Smatrao sam da je ovaj modul izuzetno koristan i sveobuhvatan, a mnogi drugi RAW uređivači bi mogli bilježiti, s izuzetkom činjenice da ne možete pregledati stavke sa 100% zumom bez prebacivanja na 'View' modul.

Modul za fotografije nejasnog naziva jednostavno je način gledanja na sve vaše slike kronološkim redom, koji – iako je zanimljiv – zapravo nije vrijedan posebne kartice i ne pruža nikakve jedinstvene funkcije osim osjećaja perspektiva. Možete filtrirati slike, ali čini se da bi ovo zaista trebalo biti ugrađeno u modul za upravljanje.

Modul za prikaz je jedini način za pregledavanje verzija vaših slika u punoj veličini, a također bi bio mnogo korisnije kao drugačiji način prikaza modula 'Upravljanje'. Nema dobrog razloga da biste morali da se prebacujete između ova dva da biste videli svoje fotografije u punoj veličini, posebno kada sortirate mnogo slika i želite da uporedite nekoliko kandidata u punoj rezoluciji.

Jedina stvar koju sam zaista cijenio u vezi s tim je to što koristi ugrađeni pregled RAW datoteke umjesto da unaprijed primjenjuje bilo koje postavke za prikazivanje boja, što vam omogućava da vidite kako bi vaša kamera prikazala sliku. Tu je i zanimljiv dodir u metapodacima prikazanim na dnu ekrana: theinfo panel na desnoj strani prikazuje žižnu daljinu koju prikazuje objektiv, a koja je tačno prikazana kao 300 mm. U samom donjem redu prikazana je žižna daljina od 450 mm, što je precizan proračun efektivne žižne daljine zbog faktora izrezivanja 1,5x u mojoj kameri DX formata.

Uređivanje slika

Modul Develop je mjesto gdje ćete obavljati većinu uređivanja RAW slika, prilagođavajući postavke poput balansa bijele boje, ekspozicije, izoštravanja i drugih nedestruktivnih uređivanja. Uglavnom, ovaj aspekt programa je vrlo dobro urađen i cijenim višekanalni histogram sa lakim pristupom isjecanju svjetla i sjenki. Možete primijeniti svoje izmjene na određena područja slike s četkicama i gradijentima, kao i napraviti neke osnovne zacjeljivanje i kloniranje.

Utvrdio sam da su mnoge njihove automatske postavke bile pretjerano agresivne u primjeni , kao što možete vidjeti u ovom rezultatu automatskog podešavanja balansa bijele boje. Naravno, to je teška slika za automatsko podešavanje bilo kojeg uređivača, ali ovo je najnetačniji rezultat koji sam vidio.

Većina uključenih alata je prilično standardna za uređivače slika, ali postoji jedinstveni alat za podešavanje osvjetljenja i kontrasta pod nazivom LightEQ. Malo je teško jednostavno objasniti kako koristiti klizače na ploči, ali na sreću, možete jednostavno preći mišem na područja slike, a zatim kliknuti i povući gore ili dolje da biste povećaliili smanjite efekat na odabrani raspon piksela. Zanimljiv je pristup prilagođavanju osvjetljenja, iako je automatska verzija alata također izuzetno agresivna.

Također možete raditi na svojoj slici u modulu Edit, koji sadrži niz funkcija koje su više Slično Photoshopu od većine RAW uređivača, uključujući mogućnost rada sa slojevima. Ovo vam omogućava da kreirate kompozitne slike, preklapanja ili bilo koju drugu vrstu editovanja piksela, i iako je ovo lijep dodatak, otkrio sam da bi mogao koristiti malo više uglađenosti u smislu njegovog izvođenja.

Nisam siguran da li je to samo zato što radim na ekranu od 1920×1080, ali otkrio sam da su mnogi elementi korisničkog sučelja premali. Alati su sami po sebi dovoljno sposobni, ali možete se naći frustrirani jer stalno propuštate prava dugmad, što nije ono s čime želite da se bavite dok radite na složenom uređivanju. Naravno, postoje prečice na tastaturi, ali su i one neobično odabrane. Zašto praviti prečicu alata za brisanje 'Alt+E' kada ništa nije dodijeljeno 'E'?

Sve su to relativno mali problemi, ali ne mislim da će ovaj uređivač predstavljati izazov za Photoshop kao industrijski standard za uređivanje fotografija i manipulaciju slikama u skorije vrijeme. Definitivno ima potencijala, ali mu je potrebno dodatno usavršavanje da postane pravi konkurent.

ACDSee Mobile Sync

ACDSee ima

Ja sam Cathy Daniels, stručnjakinja za Adobe Illustrator. Koristim softver od verzije 2.0 i kreiram tutorijale za njega od 2003. Moj blog je jedno od najpopularnijih odredišta na webu za ljude koji žele naučiti Illustrator. Pored blogerskog rada, ja sam i autor i grafički dizajner.