Aurora HDR recenzija: isplati li se ovaj HDR softver 2022.?

• Podijeli Ovo

Aurora HDR

Učinkovitost: Izvrsni alati za sastavljanje i uređivanje Cijena: 99 USD malo je skupo za namjenski HDR uređivač Jednostavnost upotrebe: Jednostavan i intuitivan postupak uređivanja Podrška: Dostupni su izvrsni vodiči i vodiči

Sažetak

Aurora HDR preuzima složeni proces HDR komponiranja i čini ga krajnje jednostavnim . Novi Quantum HDR Engine obavlja izvrstan posao automatskog mapiranja tonova vaših slika, a automatsko poravnanje i uklanjanje duhova ispravlja svako pomicanje kamere ili subjekta između vaših slika u zagradama. Slaganje je brzo, čak i uz omogućeno automatsko uklanjanje šuma na 5+ izvornih slika visoke razlučivosti. Nakon što je ton mapirana slika spremna, daljnje prilagodbe jednako su jednostavne i intuitivne kao i uređivanje tipične RAW slike.

Aurora HDR jedan je od najboljih HDR softvera koji su danas dostupni. Mnogi drugi namjenski dostupni HDR uređivači praktički su neupotrebljivi i proizvode užasne kompozite, ali Aurora rješava sve te probleme u procesu. Novim korisnicima će se svidjeti jednostavan tijek rada, a korisnici Aurorinih prethodnih verzija cijenit će poboljšanja mapiranja tonova koja pruža Quantum HDR Engine. Skupna obrada mogla bi se poboljšati i bilo bi lijepo dobiti malo više kontrole nad procesom kompozitiranja s uređivanjem temeljenim na slojevima, ali to su prilično mali problemi u inače izvrsnomPhotomatix recenzija ovdje.

Nik HDR Efex Pro (Mac & Windows)

Umjesto da radi kao samostalni program, HDR Efex Pro je dio Nik kolekcije dodataka tvrtke DxO. To znači da zahtijeva dodatni softver za pokretanje, ali je kompatibilan samo s Photoshop CC, Photoshop Elements i Lightroom. Ako ste već pretplatnik na Adobe to nije problem, ali ako niste onda je to dodatni mjesečni trošak samo za korištenje HDR Efexa.

Adobe Lightroom Classic CC (Mac & Windows)

Lightroom već duže vrijeme ima spajanje HDR-a, a rezultati su malo konzervativniji i 'prirodnije' obojeni od onih koje dobivate s Aurorom. Za poravnavanje i uklanjanje duhova moglo bi trebati malo posla, a zadani rezultati nisu tako zadovoljavajući kao oni pronađeni u Aurori. Mnogi korisnici oštro se protive modelu pretplate na softver, a Lightroom više nije dostupan kao jednokratna kupnja. Pročitajte našu cjelovitu Lightroom recenziju za više.

Razlozi iza mojih ocjena u recenziji

Učinkovitost: 4,5/5

Aurora HDR odlično obavlja posao obrade u zagradama slike, s brzim slaganjem i intuitivnim alatima za uređivanje. Početni rezultati bolji su od bilo kojeg drugog namjenskog HDR programa koji sam testirao, a daljnje prilagodbe jednako su jednostavne kao i u tipičnom uređivaču RAW slika. Volio bih da postoji malo više kontrole nad izgledom slikasloženo, možda korištenjem uređivanja na temelju slojeva, ali općenito Aurora je izvrstan HDR uređivač.

Cijena: 4/5

Po cijeni od 99 USD, Aurora HDR je malo skupo za namjenski HDR uređivač, ali svatko tko snima puno HDR-a cijenit će jednostavan tijek rada koji pruža. Skylum vam također omogućuje instaliranje Aurore na do 5 različitih uređaja (Mac, PC ili mješavina oba), što je zgodna stvar za ljude koji koriste kombinaciju operativnih sustava poput vašeg.

Jednostavnost upotrebe: 4,5/5

Jedna od najboljih stvari kod Aurora HDR je koliko je jednostavna za korištenje. HDR kompozitiranje prije se radilo ručno i još uvijek daje loše rezultate, ali zahvaljujući novom Quantum HDR Engineu kompozitiranje je potpuno automatsko. Cjelokupni tijek rada je tako jednostavan, što omogućuje vrlo brz početak rada s Aurorom odmah nakon instalacije. Jedini pomalo težak aspekt uređivanja je korekcija leće, koja se mora obaviti ručno umjesto upotrebe automatskih profila korekcije leće.

Podrška: 5/5

Skylum je to učinio izvrstan posao stvaranja uvodnih materijala, vodiča i vodiča za nove korisnike. Također su stvorili kompletan sustav podrške putem vašeg Skylum računa, koji vam omogućuje da izravno kontaktirate njihov tim za podršku ako imate tehničkih problema.

Završna riječ

Aurora HDR je programa Skyluma, tvrtke koja razvijasoftver vezan uz fotografije (na primjer, Luminar). Koristi tri ekspozicije snimljene tijekom HDR snimke kako bi omogućio sveobuhvatnije i detaljnije uređivanje vaših fotografija. Program ima niz alata za uređivanje koje biste očekivali vidjeti u osnovnom programu za fotografije, kao i desetke značajki specifičnih za HDR.

Ako ste se posvetili HDR fotografiji, onda je Aurora HDR izvrstan način da pojednostavite i usmjerite svoj proces uređivanja dok i dalje postižete sjajne rezultate. Ako se bavite samo HDR-om, možda biste trebali eksperimentirati s 14-dnevnom besplatnom probom da vidite isplati li se cijena namjenskog HDR uređivača. Ako već imate prethodnu verziju Aurora HDR-a, novi Quantum HDR Engine svakako vrijedi pogledati!

Nabavite Aurora HDR

Dakle, nalazite li ovu Aurora HDR recenzija korisna? Kako vam se sviđa ovaj HDR editor? Ostavite komentar ispod.

program.

Što mi se sviđa : Izvrsno mapiranje tonova. Brzo slaganje velikih zagrada. Solidni alati za uređivanje. Integracija dodataka s drugim aplikacijama. Može se koristiti na do 5 različitih uređaja.

Što mi se ne sviđa : Malo ograničeno lokalizirano retuširanje. Bez profila za korekciju objektiva. Dodatni LUT paketi su skupi.

4.5 Nabavite Aurora HDR

Zašto mi vjerujte za ovu recenziju

Bok, moje ime je Thomas Boldt i eksperimentirao sam s HDR fotografijom otkako sam se prvi put ozbiljno počeo baviti digitalnom fotografijom prije više od deset godina. Dostupna HDR fotografija tada je bila u vrlo ranoj fazi, budući da većina ljudi izvan znanstvenih laboratorija prije nije ni čula za taj pojam.

Gledao sam kako tehnologija sazrijeva i osjetio njezine rastuće probleme kako je softver postupno postajao sve popularniji – i čak (na kraju) lakši za korištenje. Umjesto da gubite vrijeme s beskonačnim nizom loših HDR uređivača, slijedite moj postupak recenziranja i iskoristite ušteđeno vrijeme za više fotografija!

Detaljna recenzija Aurora HDR

Unatoč činjenici da Budući da je prošla samo godina dana od izdavanja prethodne verzije, Aurora HDR 2019 ima sjajne nove dodatke. Najveća promjena je njihova nova metoda kompozitiranja poznata kao Quantum HDR Engine, za koju opisuju da je "pokreće AI".

Često kada tvrtke tvrde da koriste umjetnu inteligenciju to je samo marketinška pompa, ali uu slučaju Quantum HDR Enginea doista se čini da ima neke prednosti. Obrada slika jedno je od područja u kojem je strojno učenje stvarno napredovalo nevjerojatnim koracima čak iu samoj posljednjoj godini.

Prema njihovom priopćenju za tisak povodom lansiranja, “Bilo da radite s fotografijama u zagradama ili s jednom slike, Quantum HDR Engine smanjuje prezasićene boje, gubitak kontrasta i šum, kao i smanjuje neprirodno osvjetljenje uzrokovano aureolama i nestabilnim uklanjanjem duhova.”

Moje testiranje je svakako potvrdilo ove tvrdnje, i Bio sam prilično impresioniran kvalitetom kompozita koje novi motor stvara bez ikakve pomoći korisnika.

Osim što radi kao samostalni program, Aurora HDR može se koristiti i kao dodatak za druge programe ako već imate uspostavljen tijek rada s kojim ste zadovoljni. Kompatibilan je s Adobe Photoshop CC i Adobe Lightroom Classic CC na Windows i Mac računalima, a korisnici Mac računala mogu ga koristiti i s Adobe Photoshop Elements, Apple Aperture i Apple Photos.

Uređivanje vaših HDR fotografija

Proces HDR kompozitiranja često je bio frustrirajuće iskustvo u prošlosti. Većina postavki određena je ručno, što se na prvi pogled čini idealnim – ali proces je često bio previše tehnički i vrlo loše objašnjen. Kao rezultat toga, stvoreni kompoziti bili su neprirodno osvijetljeni, neuredni ili jednostavno ružni. Quantum HDREngine automatski upravlja postupkom mapiranja tonova i radi izvrstan posao, stvarajući dramatične, ali slike prirodnog izgleda bez ikakvog dodatnog uređivanja.

Proces kompozitiranja traje samo nekoliko klikova. Nakon što odaberete svoju seriju slika, Aurora će ih automatski sortirati na temelju vrijednosti ekspozicije (EV) i ponuditi vam opciju automatskog poravnanja. Ako ste pažljivo snimali svoje slike pomoću stativa, vjerojatno ih nećete morati poravnati, ali ako ste snimali iz ruke, svakako je dobra ideja to omogućiti. Čak i najmanji pomak u položaju vaše kamere bit će odmah vidljiv ako ga ostavite onemogućenim, stvarajući nepoželjne aureole oko svih objekata u vašoj sceni. Veći pokreti u vašim scenama, poput ljudi ili drugih pokretnih objekata, stvaraju artefakte poznate kao "duhovi", otuda i opcija "deghosting".

Ikona postavki nudi vam nekoliko dodatnih izbora, iako ja' Nisam siguran zašto je bilo potrebno sakriti te opcije u zasebnom prozoru. Uklanjanje šuma u boji omogućeno je prema zadanim postavkama, ali uvijek želim ukloniti i kromatske aberacije, a svakako je dobra ideja eksperimentirati s dostupnim opcijama uklanjanja duhova ako je neki pokretni objekt prešao okvir dok ste snimali.

Dobar rezultat s obzirom da je ovo samo zadana tonska mapa bez daljnjih prilagodbi. Tonovi boja malo su previše dramatični da bi bili prirodni, aliovo se može prilagoditi tijekom procesa uređivanja.

Nažalost za moj uzorak serije fotografija, nikakva količina uklanjanja duhova ne može pratiti male valove koji se neprestano pomiču na dnu kadra, a krajnji rezultat je bit će malo neuredan u tom dijelu slike bez obzira na sve. Dulja ekspozicija mogla je zamutiti vodu kako bi se stvorila površina koja je izgledala glatko, ali držao sam se za ruke za ove snimke i rezultirajuće zamućenje zbog pomicanja fotoaparata bilo bi previše očito.

Ovaj problem nije jedinstven za Auroru HDR, jer je to neizbježna posljedica viška pokreta u kadru. Jedan jednostavan način da se to prevlada za seriju u zagradama bilo bi otvaranje kompozita u Photoshopu uz fotografiju s najboljom ekspozicijom vode. Brza slojna maska ​​mogla bi sakriti ostatak fotografije i prikazati samo ne-HDR-kompozitnu verziju vode. U idealnom slučaju, to bi se moglo učiniti unutar same Aurora HDR, budući da Skylum nudi uređivanje temeljeno na slojevima u njihovom uređivaču fotografija Luminar 3. Možda je to nešto čemu se možete radovati u sljedećem izdanju (ako slušate, programeri!).

HDR fotografija često se koristi kao način pravilne ekspozicije i subjekata u prvom planu i svijetlog neba, a Aurora uključuje praktičan alat dizajniran za oponašanje učinka stupnjevitog filtra. Filtar 'Adjustable Gradient' ima unaprijed postavljene (očito podesive) gradijente za gornji i donji diosliku, omogućujući vam da brzo popravite ispuhane svijetle dijelove na nebu bez podešavanja donje polovice slike.

Aurora HDR nije ograničena samo na rad s fotografijama u zagradama, iako pružaju najširi mogući dinamički raspon raditi s. Pojedinačne RAW datoteke mogu se uređivati ​​istim postupkom, iako se gubi velik dio jedinstvene vrijednosti koju Aurora pruža. Međutim, ako vam je ugodno raditi s Aurorinim alatima za uređivanje i razvoj i ne želite mijenjati programe, ona je i dalje savršeno sposoban programer za RAW.

Jedna od značajki koju stvarno želim da Aurora HDR nudi je automatska korekcija objektiva . Dostupne su opcije ručnog ispravljanja, ali one se moraju primijeniti pojedinačno na svaku sliku koju uređujete, a postupak je dugotrajan i zamoran. Imam prilično iskustva u radu s ručnom korekcijom objektiva jer sam počeo uređivati ​​fotografije prije nego što su profili za automatsku korekciju postali naširoko dostupni, ali uvijek sam mrzio taj postupak jer je previše lako nagađati sam sebe.

Izgled i LUTs

Možda je to dio prirode rada sa kompozitnim slikama, ali HDR fotografija ima tendenciju izvući puno različitih vizualnih stilova kod fotografa koji se njome bave. Aurora HDR posvetila je potpuno novu značajku ovoj činjenici koristeći proces poznat kao tablice pretraživanja ili LUT-ovi. To je nešto što drugi programi i aplikacije vole Instagramobično se nazivaju 'filtri', ali Skylum koristi riječ filter za označavanje svih različitih prilagodbi koje možete primijeniti na svoju sliku.

U biti, LUT preslikava svaki piksel vaše slike u novi prostor boja , što vam omogućuje stvaranje vrlo dosljednog stila na više slika samo jednim klikom. Moguće je uvesti prilagođene LUT-ove ako imate program koji ih može izraditi (kao što je Photoshop), a također možete preuzeti dodatne LUT pakete sa Skyluma. Paketi su prilično skupi za ono što dobijete, po mom mišljenju, do 24,99 USD svaki, iako postoji i nekoliko besplatnih paketa.

"Izgledi" su Aurora HDR naziv za unaprijed postavljene postavke , koji može sadržavati tipične RAW prilagodbe kao i LUT prilagodbe. Izgled se može prilagoditi i spremiti radi lakšeg pristupa, a također je i način na koji se prilagodbe primjenjuju tijekom skupne obrade.

Ovo je previše, previše ekstremno za moj ukus, iako ovo možda nije biti najbolja slika za korištenje ovog određenog izgleda (Serge Ramelli 'Sunset' Look, 100%).

Nekoliko poznatih fotografa koji su se posvetili HDR fotografiji poput Treya Ratcliffea (također ko -razvojnik Aurore) svaki je stvorio seriju Lookova dostupnih besplatno uključenih u izdanje 2019., a dodatni paketi Lookova dostupni su za preuzimanje sa Skyluma. Njihova cijena je razumnija od LUT paketa, ali nisam siguran da su stvarno potrebni.Bilo koji izgled koji ne sadrži jedinstveni LUT može se ponovno kreirati u Aurori besplatno, iako će svakako trebati malo vremena i strpljenja da se ispravi.

Mnoge unaprijed postavljene postavke uključene u Auroru stvaraju ekstremne promjene u vašim slikama. Postoji veliki broj opcija koje možete izabrati, a učinak izgleda može se mijenjati pomoću jednostavnog klizača.

Nisam veliki obožavatelj dramatičnijih izgleda i LUT-ova jer ih smatram lakima pretjerati i teško učiniti dobro. Više volim prirodniji izgled svojih HDR fotografija, ali mnogi ih fotografi vole. Ako se koriste pažljivo i umjereno, postoje situacije u kojima mogu stvoriti ugodnu sliku, ali uvijek se trebate zapitati je li doista potrebno stvoriti tako dramatičnu promjenu.

Skupna obrada

Iako to možda nije prva stvar na koju mnogi fotografi pomisle, fotografija nekretnina jedna je od najčešćih upotreba HDR fotografije u komercijalnom okruženju. Vedar i sunčan dan stvara prekrasnu svjetlost iznutra, ali je također podložan blještavim svjetlima na prozorima i refleksijama. Obrada stotina slika potrebnih za snimanje jedne po jedne kuće u HDR-u trajala bi vječno, a skupna obrada čini proces mnogo jednostavnijim.

Aurora skenira vaše fotografije u zagradama i smješta ih u grupe pojedinačnih slika ' na temelju izloženosti, i općenito je priličnodobro je ispraviti grupe. Moja jedina zamjerka s ovim postupkom je to što je prozor "Učitaj slike u paket" prilično malen i ne može mu se promijeniti veličina. Ako rukujete velikim brojem slika, moglo bi vam se činiti da je to gotovo klaustrofobično radno okruženje, pogotovo ako morate presložiti slike između grupa.

Opet, Skylum ima skrivene korisne značajke sastavljanja poput uklanjanja šuma u boji i deghostinga u zasebnom prozoru. Korištenje većeg dijaloškog okvira za cijeli ovaj proces omogućilo bi vam da sve vidite jednim pogledom i nikada ne biste zaboravili primijeniti nijednu postavku. Kada radite na seriji od stotina fotografija, obrada će potrajati neko vrijeme, a shvatiti da ste na pola puta zaboravili omogućiti automatsko poravnanje jer je skriveno na ploči Napredno bilo bi prilično frustrirajuće.

Srećom, ove se opcije spremaju ako izradite unaprijed postavljenu postavku za izvoz, pa je najbolje iskoristiti tu značajku kako ih nikada ne biste zaboravili omogućiti.

Aurora HDR alternative

Photomatix Pro (Mac & Windows)

Photomatix je jedan od najstarijih HDR programa koji su još uvijek dostupni i dobro radi tonsko mapiranje HDR slika. Dio gdje Photomatix stvarno ispušta loptu je njegova jednostavnost upotrebe, budući da je sučelje nezgrapno i definitivno je dugo trebalo za redizajn koji se temelji na principima modernog korisničkog iskustva. Pročitajte naš cijeli

Ja sam Cathy Daniels, stručnjak za Adobe Illustrator. Softver koristim od verzije 2.0 i izrađujem vodiče za njega od 2003. Moj je blog jedno od najpopularnijih odredišta na webu za ljude koji žele naučiti Illustrator. Osim što radim kao blogerica, bavim se i autoricom i grafičkom dizajnericom.