Aurora HDR recenzija: Da li je ovaj HDR softver vrijedan toga u 2022.?

• Podijeli Ovo

Aurora HDR

Efektivnost: Odlični alati za sastavljanje i uređivanje Cijena: 99 USD je malo skupo za namjenski HDR uređivač Jednostavnost upotrebe: Jednostavan i intuitivan proces uređivanja Podrška: Dostupni su odlični tutorijali i vodiči

Sažetak

Aurora HDR uzima složeni proces HDR komponovanja i čini ga izuzetno jednostavnim . Novi Quantum HDR Engine odlično obavlja posao automatskog mapiranja tonova vaših slika, a automatsko poravnavanje i uklanjanje duhova ispravlja bilo koje kretanje kamere ili subjekta između vaših bracketed slika. Komponovanje je brzo, čak i sa omogućenim automatskim uklanjanjem šuma na 5+ izvornih slika visoke rezolucije. Kada je slika mapirana tonom spremna, daljnja podešavanja su jednostavno i intuitivna kao i uređivanje tipične RAW slike.

Aurora HDR je lako jedan od najboljih HDR softvera dostupnih danas. Mnogi drugi namjenski HDR uređivači dostupni su praktički neupotrebljivi i proizvode užasne kompozite, ali Aurora uklanja sve muke iz procesa. Novim korisnicima će se svidjeti jednostavan tok rada, a korisnici Aurorinih prethodnih verzija će cijeniti poboljšanja mapiranja tonova koje pruža Quantum HDR Engine. Paketna obrada bi se mogla poboljšati i bilo bi lijepo dobiti malo više kontrole nad procesom sastavljanja s uređivanjem zasnovanim na slojevima, ali to su prilično manji problemi u inače odličnomPhotomatix pregledajte ovdje.

Nik HDR Efex Pro (Mac i Windows)

Umjesto da radi kao samostalan program, HDR Efex Pro je dio Nik kolekcije dodataka od strane DxO. To znači da zahtijeva dodatni softver za pokretanje, ali je kompatibilan samo sa Photoshop CC, Photoshop Elements i Lightroom. Ako ste već pretplatnik na Adobe, to nije problem, ali ako niste, onda je to dodatni mjesečni trošak samo za korištenje HDR Efex-a.

Adobe Lightroom Classic CC (Mac & Windows)

Lightroom ima HDR spajanje već duže vrijeme, a rezultati su obično malo konzervativniji i 'prirodnije' obojeni od onih koje dobijete s Aurorom. Poravnavanje i uklanjanje duhova mogli bi malo poraditi, a zadani rezultati nisu tako zadovoljavajući kao oni koji se nalaze u Aurori. Mnogi korisnici se snažno protive modelu pretplate na softver, a Lightroom više nije dostupan kao jednokratna kupovina. Pročitajte našu kompletnu Lightroom recenziju za više.

Razlozi iza moje ocjene Ocjene

Efektivnost: 4,5/5

Aurora HDR radi odličan posao obrade bracketed slike, sa brzim sastavljanjem i intuitivnim alatima za uređivanje. Početni rezultati su bolji od bilo kog drugog namenskog HDR programa koji sam testirao, a dalja podešavanja su jednostavna kao i u tipičnom uređivaču RAW slika. Volio bih da postoji malo više kontrole nad izgledom slikasastavljen, možda koristeći uređivanje zasnovano na slojevima, ali sveukupno Aurora je odličan HDR editor.

Cijena: 4/5

Po cijeni od 99 USD, Aurora HDR je malo na skupoj strani za namjenski HDR uređivač, ali svako ko snima puno HDR-a cijenit će jednostavan radni proces koji pruža. Skylum vam također omogućava da instalirate Auroru na do 5 različitih uređaja (Mac, PC ili mješavina oba), što je lijep dodir za ljude koji koriste mješavinu operativnih sistema poput vašeg.

Jednostavnost upotrebe: 4,5/5

Jedna od najboljih stvari kod Aurora HDR je njena jednostavna upotreba. HDR sastavljanje se radilo ručno i još uvijek daje loše rezultate, ali zahvaljujući novom Quantum HDR Engine-u kompozitiranje je potpuno automatsko. Cijeli tok rada je tako jednostavan, što ga čini vrlo brzim da počnete raditi s Aurorom odmah nakon instalacije. Jedini malo težak aspekt uređivanja je korekcija sočiva, koja se mora uraditi ručno umjesto korištenja automatskih profila korekcije sočiva.

Podrška: 5/5

Skylum je učinio odličan posao kreiranja uvodnih materijala, vodiča i tutorijala za nove korisnike. Takođe su kreirali kompletan sistem podrške putem vašeg Skylum naloga, koji vam omogućava da direktno kontaktirate njihov tim za podršku ako imate više tehničkih problema.

Završna reč

Aurora HDR je program od Skylum, kompanije koja se razvijasoftver za fotografije (na primjer, Luminar). Koristi tri ekspozicije snimljene tokom HDR snimke kako bi omogućio sveobuhvatnije i detaljnije uređivanje vaših fotografija. Program ima niz alata za uređivanje koje biste očekivali da vidite u osnovnom programu za fotografije, kao i desetine HDR specifičnih funkcija.

Ako ste se posvetili HDR fotografiji, onda je Aurora HDR sjajan način da pojednostavite i pojednostavite svoj proces uređivanja uz istovremeno postizanje odličnih rezultata. Ako se bavite samo HDR-om, možda biste željeli eksperimentirati s 14-dnevnom besplatnom probnom verzijom kako biste vidjeli isplati li se cijena za namjenski HDR uređivač. Ako već imate prethodnu verziju Aurora HDR, novi Quantum HDR Engine definitivno vrijedi pogledati!

Nabavite Aurora HDR

Dakle, da li ste pronašli ovaj Aurora HDR recenzija korisna? Kako vam se sviđa ovaj HDR editor? Ostavite komentar ispod.

program.

Šta mi se sviđa : Odlično mapiranje tonova. Brzo sastavljanje velikih zagrada. Solidni alati za uređivanje. Integracija dodataka sa drugim aplikacijama. Može se koristiti na do 5 različitih uređaja.

Šta mi se ne sviđa : Lokalizirano retuširanje je malo ograničeno. Nema profila korekcije sočiva. LUT paketi dodataka su skupi.

4.5 Nabavite Aurora HDR

Zašto mi vjerujete za ovu recenziju

Zdravo, moje ime je Thomas Boldt, i eksperimentirao sam sa HDR fotografijom od kada sam se prvi put ozbiljno bavio digitalnom fotografijom prije više od jedne decenije. Dostupna HDR fotografija tada je bila u vrlo ranoj fazi, jer većina ljudi izvan naučnih laboratorija ranije nije ni čula za taj termin.

Gledao sam kako tehnologija sazrijeva i osjećao sam njene sve veće bolove kako je softver postepeno postajao sve popularniji – pa čak i (eventualno) lakši za upotrebu. Umjesto da gubite vrijeme s beskonačnim nizom loših HDR uređivača, pratite moj proces pregleda i iskoristite vrijeme koje uštedite za još fotografija!

Detaljan pregled Aurora HDR

Unatoč činjenici da je prošlo samo godinu dana od izlaska prethodne verzije, Aurora HDR 2019 ima neke sjajne nove dodatke. Najveća promjena je njihova nova metoda komponovanja poznata kao Quantum HDR Engine, za koju opisuju da je "pokreće AI".

Često kada kompanije tvrde da koriste umjetnu inteligenciju, to je samo marketinška reklama, ali uU slučaju Quantum HDR Engine-a, čini se da zaista ima neke zasluge. Obrada slika je jedno područje u kojem je mašinsko učenje zaista napravilo nevjerovatne korake čak iu samo posljednjih godinu dana.

Prema njihovom saopštenju za javnost za lansiranje, „Bilo da radite sa snimcima u zagradama ili pojedinačnim slike, Quantum HDR Engine ublažava prezasićene boje, gubitak kontrasta i šum, kao i smanjuje neprirodno osvjetljenje uzrokovano haloima i nestabilnim dehostingom.”

Moje testiranje je svakako potvrdilo ove tvrdnje, i Bio sam prilično impresioniran kvalitetom kompozita koje novi engine stvara bez ikakve pomoći korisnika.

Osim što radi kao samostalni program, Aurora HDR se može koristiti i kao dodatak za druge programe ako već imate uspostavljen tok posla kojim ste zadovoljni. Kompatibilan je sa Adobe Photoshop CC i Adobe Lightroom Classic CC na Windows i Mac računarima, a korisnici Mac-a mogu ga koristiti i sa Adobe Photoshop Elements, Apple Aperture i Apple Photos.

Uređivanje vaših HDR fotografija

HDR proces sastavljanja je često bio frustrirajuće iskustvo u prošlosti. Većina postavki je određena ručno, što se na površini čini idealno – ali je proces često bio previše tehnički i vrlo loše objašnjen. Kao rezultat toga, stvoreni kompoziti su bili neprirodno osvijetljeni, neuredni ili jednostavno ružni. Kvantni HDREngine automatski upravlja procesom mapiranja tonova i radi odličan posao, stvarajući dramatične slike, ali slike prirodnog izgleda bez ikakvog dodatnog uređivanja.

Proces sastavljanja traje samo nekoliko klikova. Nakon što odaberete svoju seriju slika, Aurora će ih automatski sortirati na osnovu vrijednosti ekspozicije (EV) i ponuditi vam opciju automatskog poravnanja. Ako ste pažljivo snimali svoje slike pomoću stativa, vjerovatno ih nećete morati poravnavati, ali ako snimate iz ruke, svakako je dobra ideja to omogućiti. Čak i najmanji pomak u položaju vaše kamere bit će odmah primjetan ako ga ostavite onemogućenim, stvarajući nepoželjne oreole oko svih objekata u vašoj sceni. Veći pokreti u vašim scenama kao što su ljudi ili drugi pokretni objekti stvaraju artefakte poznate kao 'duhovi', otuda i opcija 'deghosting'.

Ikona postavki nudi vam nekoliko dodatnih izbora, iako ja' Nisam siguran zašto je bilo potrebno sakriti ove opcije u posebnom prozoru. Denoise u boji je uključen prema zadanim postavkama, ali uvijek želim ukloniti i kromatske aberacije, i svakako je dobra ideja eksperimentirati s dostupnim opcijama uklanjanja duhova ako neki pokretni objekti pređu okvir dok snimate.

Dobar rezultat s obzirom na ovo je samo zadano mapiranje tonova bez daljnjeg podešavanja. Tonovi boja su previše dramatični da bi bili prirodni, aliovo se može podesiti tokom procesa uređivanja.

Nažalost za moju seriju uzoraka fotografija, nikakva količina odmagljivanja ne može izdržati konstantno pomjerane male valove na dnu kadra, a krajnji rezultat je biće malo neuredno u tom dijelu slike bez obzira na sve. Duža ekspozicija je mogla zamutiti vodu kako bi se stvorila glatka površina, ali ja sam se držao za ruke za ove snimke i rezultirajuća zamućenost od pokreta kamere bila bi previše očigledna.

Ovaj problem nije jedinstven za Auroru HDR, jer je to neizbježna posljedica viška kretanja na snimku. Jedan jednostavan način da se to prevaziđe za seriju u zagradama bio bi otvaranje kompozita u Photoshopu pored fotografije sa najboljom ekspozicijom vode. Brza maska ​​sloja mogla bi sakriti ostatak fotografije i samo prikazati ne-HDR-kompozitnu verziju vode. U idealnom slučaju, ovo bi se moglo učiniti unutar samog Aurora HDR-a, jer Skylum nudi uređivanje zasnovano na slojevima u njihovom Luminar 3 uređivaču fotografija. Možda je to nešto čemu se treba radovati u sljedećem izdanju (ako slušate, programeri!).

HDR fotografija se često koristi kao sredstvo za pravilno izlaganje i subjekata u prednjem planu i svijetlog neba, a Aurora uključuje praktičan alat dizajniran da oponaša efekat graduiranog filtera. Filter 'Podesivi gradijent' ima unaprijed postavljene (očito podesive) gradijente uspostavljene za vrh i dnosliku, omogućavajući vam da brzo popravite izoštrene svjetline na nebu bez prilagođavanja donje polovice slike.

Aurora HDR nije ograničena samo na rad sa fotografijama u zagradama, iako pružaju najširi mogući dinamički raspon raditi sa. Pojedinačne RAW datoteke mogu se uređivati ​​pomoću istog procesa, iako se gubi veliki dio jedinstvene vrijednosti koju Aurora pruža. Međutim, ako vam je ugodno raditi s Aurorinim alatima za uređivanje i razvoj i ne želite mijenjati programe, to je i dalje savršeno sposoban RAW programer.

Jedna karakteristika koju zaista želim da nudi Aurora HDR je automatska korekcija sočiva . Dostupne su opcije ručne korekcije, ali ih je potrebno primijeniti pojedinačno na svaku sliku koju uređujete, a proces je dugotrajan i zamoran. Imam prilično iskustva u radu s ručnom korekcijom sočiva jer sam počeo uređivati ​​fotografije prije nego što su profili za automatsku korekciju postali široko dostupni, ali uvijek sam mrzio taj proces jer je previše lako pretpostaviti.

Izgled i LUT-ovi

Možda je to dio prirode rada sa kompozitnim slikama, ali HDR fotografija ima tendenciju da iznese mnogo različitih vizuelnih stilova kod fotografa koji je teže. Aurora HDR je ovoj činjenici posvetila potpuno novu funkciju koristeći proces poznat kao tabele pretraživanja ili LUT. To je nešto što drugi programi i aplikacije poput Instagramaobično se nazivaju 'filtri', ali Skylum koristi riječ filter da se odnosi na sva različita podešavanja koja možete primijeniti na svoju sliku.

U suštini, LUT preslikava svaki piksel vaše slike u novi prostor boja , omogućavajući vam da kreirate vrlo dosljedan stil na više slika samo jednim klikom. Moguće je uvesti prilagođene LUT-ove ako imate program koji ih može kreirati (kao što je Photoshop), a također možete preuzeti dodatne LUT pakete sa Skyluma. Paketi su prilično skupi za ono što dobijete, po mom mišljenju, do 24,99 USD svaki, iako postoji i nekoliko besplatnih paketa.

“Izgled” je naziv Aurora HDR za unaprijed postavljene postavke , koji može sadržavati tipična RAW podešavanja kao i LUT podešavanja. Izgled se može prilagoditi i sačuvati radi lakšeg pristupa, a oni su također način na koji se prilagođavanja primjenjuju tokom grupne obrade.

Ovo je previše, previše ekstremno za moj ukus, iako ovo možda neće biti najbolja slika za korištenje ovog određenog Look on (Serge Ramelli 'Sunset' Look, 100%).

Nekoliko poznatih fotografa koji su se posvetili HDR fotografiji kao što je Trey Ratcliffe (također suradnik -programer Aurore) svaki je kreirao seriju izgleda dostupnih besplatno uključenih u izdanje za 2019., a dodatni paketi izgleda dostupni su za preuzimanje sa Skyluma. Imaju povoljniju cijenu od LUT paketa, ali nisam siguran da su zaista potrebni.Bilo koji izgled koji ne sadrži jedinstveni LUT može se ponovo kreirati u Aurori besplatno, iako će zasigurno trebati malo vremena i strpljenja da se ispravi.

Mnogo unaprijed postavljenih postavki uključenih u Aurora stvara ekstremne promjene u vašim slikama. Postoji veliki broj opcija koje možete izabrati, a učinak izgleda može se mijenjati pomoću jednostavnog klizača.

Nisam veliki obožavatelj dramatičnijih izgleda i LUT-ova, jer ih smatram lakim pretjerati i teško učiniti dobro. Više volim prirodniji izgled na svojim HDR fotografijama, ali mnogi fotografi ih vole. Ako se koriste pažljivo i umjereno, postoje situacije u kojima mogu stvoriti ugodnu sliku, ali uvijek se trebate zapitati da li je zaista potrebno napraviti tako dramatičnu promjenu.

Batch Processing

Iako to možda nije prva stvar na koju mnogi fotografi pomisle, fotografija nekretnina je jedna od najčešćih upotreba HDR fotografije u komercijalnom okruženju. Svetao i sunčan dan stvara prelepo svetlo u unutrašnjosti, ali je takođe pogodan za izoštravanje svetla na prozorima i odsjaja. Obrada stotina slika potrebnih za snimanje kuće u HDR-u jedne po jedne trajala bi zauvijek, a grupna obrada čini proces mnogo jednostavnijim.

Aurora skenira vaše fotografije u zagradama i stavlja ih u grupe pojedinačnih slika ' na osnovu ekspozicije, i generalno radi priličnodobro je ispraviti grupe. Moja jedina prepirka s ovim procesom je da je prozor „Učitaj slike u grupu“ prilično mali i ne može mu se promijeniti veličina. Ako rukujete velikim brojem slika, možda ćete smatrati da je to gotovo klaustrofobično radno okruženje, posebno ako morate preuređivati ​​slike između grupa.

Opet, Skylum ima skrivene korisne karakteristike kompozita kao što je smanjenje šuma u boji i uklanjanje duhova u zasebnom prozoru. Korištenje većeg dijaloškog okvira za cijeli ovaj proces omogućilo bi vam da vidite sve jednim pogledom i nikada nećete zaboraviti primijeniti bilo koju od postavki. Kada radite na grupi od stotina fotografija, potrebno je neko vrijeme da se obradi, a shvatiti da ste na pola puta zaboravili omogućiti automatsko poravnavanje jer je skriveno u naprednoj ploči bilo bi prilično frustrirajuće.

Srećom, ove opcije se pohranjuju ako kreirate unaprijed postavljene postavke za izvoz, pa je najbolje iskoristiti tu funkciju kako biste osigurali da ih nikada ne zaboravite omogućiti.

Aurora HDR Alternative

Photomatix Pro (Mac & Windows)

Photomatix je jedan od najstarijih HDR programa koji su još danas dostupni i dobro radi na mapiranju tonova HDR slika. Dio u kojem Photomatix zaista ispušta loptu je njegova jednostavnost korištenja, jer je sučelje nezgrapno i definitivno je potrebno za redizajn zasnovan na principima modernog korisničkog iskustva. Pročitajte naš kompletan

Ja sam Cathy Daniels, stručnjakinja za Adobe Illustrator. Koristim softver od verzije 2.0 i kreiram tutorijale za njega od 2003. Moj blog je jedno od najpopularnijih odredišta na webu za ljude koji žele naučiti Illustrator. Pored blogerskog rada, ja sam i autor i grafički dizajner.