EaseUS Partition Master Pro Review: Rezultatele testelor (2022)

• Imparte Asta

EaseUS Partition Master Pro

Eficacitate : Funcționează excelent, cu probleme foarte mici Preț : 19,95 $/lună sau 49,95 $/an (abonament), 69,95 $ (o singură dată) Ușurința de utilizare : Simplu de utilizat cu o curbă de învățare mică Suport : Disponibil prin chat live, e-mailuri, & telefon

Rezumat

EaseUS Partition Master Professional are o mulțime de funcții în arsenalul său. Am folosit un hard disk extern de 1TB pentru a testa cât mai multe funcții și a funcționat destul de bine. Operațiunile de partiționare au fost simple și ușoare. Ștergerea tuturor datelor de pe un hard disk a durat destul de mult timp până la finalizare, dar rezultatele au fost excelente, deoarece instrumentul de recuperare a datelor pe care l-am folosit nu a găsit niciun fișier recuperabil.

Am întâmpinat o problemă în timp ce am migrat sistemul de operare pe hard disk și am creat un disc bootabil. Deși problema cu sistemul de operare a fost în principal din partea mea, crearea unui disc bootabil nu a funcționat așa cum pretinde programul. A trebuit să folosesc un alt program cu ISO-ul de la EaseUS pentru a face discul bootabil. Acestea fiind spuse, Partition Master Pro a făcut ceea ce ar trebui să facă foarte bine. Există câteva zone care auloc de îmbunătățiri, dar cu siguranță nu reprezintă o problemă.

Verdict final: Dacă sunteți în căutarea unui software de gestionare a discurilor pentru Windows, nu mai căutați! Vă recomand acest program de la EaseUS.

Ce îmi place : Dispune de o mulțime de instrumente pentru gestionarea și întreținerea partițiilor de disc. Șterge în siguranță datele de pe un disc fără a lăsa urme. Funcționează rapid pentru majoritatea operațiilor de partiționare. Programul este foarte ușor de utilizat.

Ce nu-mi place : Au existat câteva probleme minore în timpul migrării sistemului de operare. Nu s-a putut crea un disc bootabil.

4 Obțineți EaseUS Partition Master Pro

Pentru ce este folosit EaseUS Partition Master?

Programul este conceput pentru depanarea discurilor, organizarea partițiilor și maximizarea performanțelor discurilor dvs. În afară de cele de bază, cum ar fi crearea, redimensionarea și ștergerea partițiilor, are și alte add-on-uri care sunt super utile pentru unii utilizatori.

Unul dintre acestea este discul bootabil WinPE, care vă permite să reparați un alt disc fără a fi nevoie să rulați Windows. De asemenea, puteți migra sistemul de operare pe un alt disc pentru a face copii de rezervă mai ușor și pentru a transfera date pe un alt computer. Există, de asemenea, alinierea 4K, care face ca discurile (în special SSD-urile) să funcționeze mai rapid.

Este EaseUS Partition Master sigur?

Da, așa este. Am scanat fișierul de instalare al programului pentru a detecta eventuale programe malware sau viruși folosind Malwarebytes Anti-malware și Avast Antivirus. Ambele scanări nu au găsit nimic dăunător.

Din punct de vedere operațional, programul este, de asemenea, sigur dacă știți ce faceți. Dar aveți grijă când îl folosiți, deoarece alegerea unui disc greșit sau modificarea unor setări pe care nu le cunoașteți vă poate deteriora discurile și fișierele. Deoarece acest program funcționează cu partiții de disc, modificarea unor mici setări poate șterge datele de pe dispozitivul de stocare. Înainte de a face orice, verificați ce faceți sau apelați la un tehnicianprieten în care să aveți încredere că vă poate ajuta.

Este EaseUS Partition Master gratuit?

EaseUS Partition Master nu este un freeware sau open source. Există însă o versiune gratuită care este limitată la o capacitate de stocare de până la 8 TB. Această versiune gratuită efectuează doar operații de partiționare de bază, cum ar fi crearea, redimensionarea și ștergerea de partiții de disc.

Cât costă EaseUS Partition Master Pro?

Versiunea Professional oferă trei modele de prețuri: 19,95 dolari/lună, sau 49,95 dolari/an sub formă de abonament și 69,95 dolari pentru o achiziție unică.

EaseUS are, de asemenea, două versiuni pentru furnizorii de servicii. O singură licență pentru un server are un preț de 159 de dolari, iar dacă aveți nevoie de o licență pentru un număr nelimitat de PC-uri/servere, EaseUS oferă ediția Unlimited, care costă 399 de dolari.

De ce să aveți încredere în mine pentru această recenzie?

Mă numesc Victor Corda și îmi place să mă joc cu electronicele de calculator. Mi-am construit singur PC-uri, am dezmembrat laptopuri și smartphone-uri și am încercat să-mi rezolv singur toate problemele de calculator. Deși sunt momente în care înrăutățesc lucrurile, cel puțin învăț din experiențele mele.

De asemenea, lucrez de peste 3 ani cu site-uri web legate de tehnologie, pe subiecte care includ computere, software, smartphone-uri și multe altele. Sunt doar un tip obișnuit pasionat de tehnologie. Nu sunt un expert în niciun caz, dar curiozitatea mea față de tehnologie mă face să învăț lucruri la care nu m-aș fi gândit niciodată. Cred că acest tip de curiozitate ajută la realizarea unor recenzii detaliate.

În această recenzie, vă împărtășesc gândurile și experiențele mele cu privire la EaseUS Partition Master Pro, fără puf și zaharisire suplimentară. Am folosit programul timp de câteva zile înainte de a scrie acest articol de recenzie. Pentru a testa cât de receptivă este echipa de asistență pentru clienți EaseUS, chiar i-am contactat prin e-mail, chat live și apeluri telefonice. Puteți vedea concluziile mele în "Motivele din spatele recenziei mele &; Evaluări"secțiunea de mai jos.

Disclaimer: EaseUS nu are niciun aport editorial sau influență în conținutul acestei recenzii. Toate opiniile îmi aparțin și se bazează pe testele mele. Doar o notă amabilă: înainte de a cumpăra produsul, citiți rezumatul rapid de mai sus pentru a vedea dacă este ceea ce aveți nevoie.

EaseUS Partition Master Pro: Teste & Constatări

Programul include o listă lungă de funcții, de la operațiuni simple de partiționare până la migrarea sistemului de operare pe un alt hard disk. Am testat majoritatea funcțiilor sale pentru a vedea cum se comportă. Din cauza naturii tehnice a software-ului, este puțin probabil să fi putut pregăti toate scenariile în scopul testării.

Notă: este foarte recomandat să faceți o copie de siguranță a datelor de pe hard diskul PC-ului înainte de a utiliza EaseUS Partition Master Professional.

Operațiuni de partiționare

Ștergeți datele

Ștergerea partiției șterge toate datele din partiția respectivă. Înainte de testare, am plasat în partiție fișiere de test cu diferite formate de fișiere pentru a verifica dacă mai pot recupera datele în ciuda ștergerii.

Când faceți clic pe "Wipe Data" (Ștergeți datele), va trebui să selectați ce partiție doriți să ștergeți. Există, de asemenea, o opțiune în partea de jos pentru a alege de câte ori doriți să ștergeți acea partiție. Ștergerea de mai multe ori asigură ștergerea permanentă a tuturor fișierelor. Pentru acest test, voi șterge doar o singură dată.

Trebuie doar să faceți clic pe "Next" (Următorul) și să confirmați ștergerea în fereastra următoare. Operațiunea va fi listată la operațiuni în așteptare și va trebui să faceți clic pe "Apply" (Aplicați) în stânga sus pentru a începe ștergerea. Vi se va oferi opțiunea de a opri automat computerul după ce toate operațiunile s-au terminat. De obicei, lucrul cu partițiile de disc durează mult timp, așa că este recomandabil să faceți acest lucru peste noapte. Având un auto-funcția de închidere este cu siguranță utilă.

Ștergerea întregului hard disk extern de 1TB a durat 10 ore pentru a se termina. Pentru a mă asigura că toate fișierele sunt șterse, îl pun în fața fratelui său, EaseUS Data Recovery Wizard. Voi testa dacă acest program de recuperare a datelor poate restaura fișierele șterse din test.

După câteva ore de scanare, programul de recuperare a datelor nu a găsit nici măcar un singur fișier. Nici măcar o urmă de ceva - nici măcar litera de unitate nu era acolo. Pentru a fi corect, EaseUS Data Recovery Wizard este un instrument de recuperare a datelor foarte bun. A trecut cu brio testele de recuperare a datelor în cadrul analizei noastre.

Cu toate acestea, accentul aici este pus pe cât de bine EaseUS Partition Master Professional șterge datele de pe hard disk-ul extern, iar în această privință, a făcut o treabă excelentă.

Crearea și redimensionarea partițiilor

Deoarece am 1 TB de spațiu nealocat, am făcut câteva partiții pentru a organiza totul.

Pentru a crea o partiție nouă, fac clic pe unitatea pe care doresc să lucrez, apoi fac clic pe "Create Partition" (Creare partiție) în fila Operațiuni. Se va deschide o fereastră cu toate informațiile necesare pentru noua partiție.

Prima este eticheta partiției, care este pur și simplu numele unității. Următoarea este opțiunea de a o transforma fie într-o unitate primară, fie într-o unitate logică. Singura diferență între cele două este că o unitate primară poate porni un sistem de operare. Aceasta va fi locul unde se poate instala Windows, Linux sau macOS. Pe de altă parte, o unitate logică nu poate porni un sistem de operare, dar poate avea în continuare fișiere salvate pe ea.

Urmează sistemul de fișiere, care determină modul în care vor fi salvate fișierele pe unitate: FAT, FAT32, NTFS, EXT2 și EXT3. Nu pot intra în detalii complete cu privire la scopul fiecărui sistem de fișiere. Pentru a vă da o idee generală, FAT și FAT32 pot fi utilizate pentru toate sistemele de operare. NTFS este creat pentru Windows; dacă este utilizat pe Mac sau Linux, este posibil să aveți nevoie de câteva modificări înainte de a putea utiliza NTFS pe deplin. EXT2 și EXT3 suntutilizat în principal doar pentru sistemele Linux.

Puteți face clic pe căsuța din dreapta sus pentru a optimiza unitatea pentru SSD. Pentru HDD-urile obișnuite, acest lucru nu este necesar. Următoarea este litera unității, care atribuie pur și simplu litera pentru unitate. Dimensiunea clusterului determină cea mai mică cantitate de spațiu pe disc pe care o poate utiliza un fișier.

După ce toate acestea au fost finalizate, tot ce mai rămâne de făcut este să decideți dimensiunea partiției și poziția acesteia pe disc. EaseUS are o modalitate intuitivă de a face acest lucru cu o bară simplă, care poate fi trasă. Cu aceasta, este ușor să determinați dimensiunea și poziția.

Realizarea unei partiții a fost rapidă și ușoară. Am reușit să realizez 3 partiții diferite în aproximativ 5 minute fără probleme. Rețineți că atunci când terminați de plasat toate informațiile și faceți clic pe "OK", operațiunea va fi în așteptare. Trebuie totuși să faceți clic pe "Apply" (Aplicați) în partea superioară stângă pentru a efectua modificările.

Migrarea sistemului de operare pe SSD/HDD

Cu EaseUS Partition Master Professional, puteți copia întregul sistem de operare pe un alt disc, ceea ce vă va permite să faceți o copie de rezervă a sistemului și să porniți direct de pe noul disc.

Când vă migrați sistemul de operare, toate fișierele de pe discul de destinație vor fi șterse. Nu uitați să faceți o copie de rezervă a fișierelor înainte de a începe.

După ce ați ales discul de destinație, puteți aloca cât spațiu doriți pentru fiecare unitate. Trageți căsuțele până la dimensiunile dorite, faceți clic pe "OK", apoi faceți clic pe "Apply" (Aplicație) în partea stângă sus. Va apărea un avertisment care vă va spune că va trebui să reporniți computerul pentru a efectua operațiunea. Faceți clic pe "Yes" (Da) și acesta se va reporni singur.

După repornire va apărea o interfață asemănătoare unui prompt de comandă care va arăta detaliile operațiunii. Pentru mine, întregul proces s-a încheiat în aproximativ 45 de minute. Pentru a utiliza acest lucru, trebuie să modificați ordinea de pornire în setările BIOS și să o setați pe discul pe care ați migrat sistemul de operare.

Am avut câteva probleme la pornirea sistemului de operare de pe hard disk-ul extern. După câteva modificări, am reușit să fac să funcționeze. Sistemul de operare a fost destul de lent, dar cel mai probabil pentru că a funcționat prin USB 2.0. Dacă conectați hard disk-ul direct la computer sau dacă îl conectați la un port mai rapid, ar trebui să funcționeze mai repede.

Discul de pornire WinPE

Discul bootabil WinPE face o copie a EaseUS Partition Master Professional pe un dispozitiv de stocare extern. Puteți apoi să porniți EaseUS Partition Master Professional de pe acel dispozitiv fără să porniți Windows. Acest lucru este incredibil de util pentru computerele cu discuri corupte care nu pornesc. Programul poate apoi să repare acel disc și să îl readucă la viață.

Puteți alege un dispozitiv USB sau un CD/DVD ca disc de pornire. Alternativ, puteți exporta fișierul ISO, care poate fi transformat într-un disc de pornire pentru utilizare ulterioară.

Programul a avut nevoie de aproximativ 5 minute pentru a crea ISO-ul. Odată creat, orice discuri de pornire WinPE viitoare nu vor mai trebui să treacă prin același proces.

Din păcate, am tot dat de erori cu acest proces. Am încercat și cu o unitate flash USB normală, dar fără succes. Deoarece ISO-ul era deja făcut, am folosit în schimb Rufus, un program care transformă diverse dispozitive de stocare în discuri bootabile. Am folosit fișierul ISO salvat și am reușit să transform unitatea flash USB într-un disc bootabil WinPE.

L-am testat schimbând prioritatea de boot pe unitatea flash USB și rulând-o pe laptop. Toate funcțiile EaseUS Partition Master Professional au funcționat fără probleme și am putut lucra pe discurile conectate la computer.

Curățare și optimizare

Această caracteristică oferă trei subcaracteristici: curățarea fișierelor nedorite, curățarea fișierelor mari și optimizarea discului.

Curățarea fișierelor nedorite

Junk file cleanup verifică toate fișierele nedorite din fișierele de sistem, browserele, aplicațiile încorporate în Windows și alte aplicații pe care le-ați instalat. Trebuie doar să le alegeți pe cele pe care doriți să le analizați și apoi să faceți clic pe "Analyze".

Analiza a găsit 1,06 GB de fișiere nedorite în sistemul meu. Am făcut pur și simplu clic pe "Clean Up" și, după câteva secunde, a fost gata. A fost un proces foarte rapid și ușor.

Există, de asemenea, o opțiune în setările ferestrei de curățare și optimizare care permite programului să monitorizeze sistemul dvs. pentru fișierele nedorite. Atunci când atingeți o anumită dimensiune a fișierelor nedorite, vă va trimite o invitație pentru a le curăța și a elibera spațiu.

Curățarea fișierelor mari

Curățarea fișierelor mari începe cu o listă a discurilor pe care doriți să le analizați pentru a găsi fișiere mari. Faceți clic pe unitățile dorite și faceți clic pe "Scan".

După ce scanarea este finalizată, veți vedea o listă de fișiere, începând de la cele mai mari până la cele mai mici. Pur și simplu faceți clic pe fișierele pe care doriți să le ștergeți, apoi faceți clic pe "Delete" (Ștergeți). În mod normal, acest lucru se poate face în câteva secunde.

Optimizarea discului

Disk optimization este un defragmentator de discuri care analizează discurile și le defragmentează. Faceți clic pe discurile pe care doriți să le analizați, apoi puteți face clic pe "Optimize" pentru a le defragmenta. Cred că nu este necesar, deoarece Windows are deja un defragmentator de disc încorporat, deși este plăcut să vedeți toate aceste funcții într-un singur program.

Motivele din spatele ratingurilor mele

Eficacitate: 4.5/5

Programul a funcționat remarcabil de bine. Ștergerea discurilor a funcționat perfect, fără a lăsa urme de fișiere pe disc. Încercarea de a recupera fișiere cu un program de recuperare a datelor s-a dovedit a fi inutilă după ștergerea tuturor datelor cu EaseUS Partition Master Professional. Partiționarea discurilor a fost ușoară, rapidă și intuitivă.

Am avut câteva probleme în a face să funcționeze sistemul de operare migrat, dar cu câteva modificări, sistemul de operare a funcționat, deși lent - deși cel mai probabil nu a fost vina programului, ci a conexiunii mele USB lente. Am avut, de asemenea, o problemă în a face un disc bootabil WinPE. ISO a fost făcut, dar programul nu a fost capabil să transforme niciunul dintre dispozitivele mele USB într-un disc bootabil. A trebuit să folosesc un alt program pentru a face bootabiluldisc cu ISO de la EaseUS.

Preț: 4/5

Cele mai multe programe de partiționare costă în jur de 50 de dolari. Versiunea de bază a EaseUS Partition Master Professional este rezonabilă. Beneficiați de o mulțime de caracteristici pe care alte programe nu le au, cum ar fi migrarea sistemului de operare pe un alt disc și actualizări nelimitate.

Ușurința de utilizare: 4/5

Programul este foarte ușor de utilizat pentru o persoană cu cunoștințe tehnice care știe ce să facă cu partițiile. Pentru cineva care nu știe, ar putea fi puțin copleșitor. Îmi place experiența de utilizare a programului. Mi s-a părut destul de ușor de navigat, iar instrucțiunile textului sunt ușor de înțeles. În ciuda câtorva erori, am reușit să mă descurc foarte repede cu programul.

Suport: 3.5/5

EaseUS oferă mai multe canale pentru a răspunde la întrebările clienților, inclusiv e-mail, chat live și asistență telefonică. Motivul pentru care nu le-am dat cinci stele este că au fost lenți la răspunsurile prin e-mail. Le-am trimis un e-mail cu privire la problema pe care am avut-o cu migrarea sistemului de operare. Dar, spre deosebire de asistența pe care am primit-o de la software-ul lor de recuperare a datelor, nu am primit un e-mail înapoi. Nu am reușit să am un chat live cuCu toate acestea, am reușit să iau legătura cu ei prin telefon, ceea ce m-a ajutat să-mi rezolv problema.

Alternativele la EaseUS Partition Master Pro

Paragon Partition Manager (Windows & Mac) : Dacă EaseUS nu este cea mai bună opțiune pentru dumneavoastră, încercați Paragon. Paragon are caracteristici similare cu EaseUS, dar la același preț. Fie versiunea pentru Windows sau macOS costă 39,95 $ pentru o singură licență. De asemenea, are un sistem de asistență bun. Spre deosebire de EaseUS, Paragon nu oferă în prezent o versiune cu actualizări pe viață, dar are o versiune profesională pentru Windows care oferă caracteristici avansate pentru$79.95.

Minitool Partition Wizard (Windows) : Minitool este o altă alternativă excelentă. Acest program oferă, de asemenea, o mulțime de caracteristici pe care le au majoritatea managerilor de partiții. În afară de operațiunile obișnuite de partiționare, puteți migra sistemul de operare și puteți face un disc bootabil. Prețul începe de la 39 de dolari pentru o singură licență și costă 59 de dolari pentru actualizări pe viață. Din păcate, Minitool nu are în prezent o versiune Mac a acestui produs.

Programe Windows încorporate : De fapt, Windows are deja un manager de partiții încorporat. Trebuie doar să faceți clic dreapta pe pictograma PC-ului dvs. și să faceți clic pe "Gestionare", apoi accesați Managementul discurilor. Acesta are toate instrumentele de bază de care aveți nevoie pentru a vă gestiona partițiile, dar poate fi destul de confuz de navigat. Există, de asemenea, un instrument de defragmentare încorporat pentru a vă optimiza performanța discului.

Disk Utility (Mac) : Mac-urile dispun de un instrument de partiționare numit Disk Utility. Trebuie doar să accesați căutarea Spotlight, apoi să tastați "Disk Utility" pentru a lansa aplicația. Aplicația poate fi rulată și în modul de recuperare, dacă este necesar. De cele mai multe ori, Disk Utility este suficient pentru a răspunde nevoilor dvs. de bază privind operațiunile de partiționare.

Concluzie

EaseUS Partition Master Professional este un instrument de partiționare foarte puternic pentru utilizatorii de Windows. Puteți folosi programul pentru a crea, redimensiona și face aproape orice doriți cu partițiile de pe disc. De asemenea, are o funcție de ștergere care vă permite să ștergeți în siguranță un hard disk în cazul în care doriți să reciclați hard disk-ul PC-ului.

Mi s-a părut extrem de util discul bootabil WinPE, deși ar fi și mai puternic dacă ar putea să facă discul bootabil. Am reușit totuși să fac acel disc bootabil cu un alt program, folosind ISO-ul lor. Pornind de pe el a rulat EaseUS Partition Master, pe care l-am putut folosi pentru a repara un disc corupt care nu pornește Windows - destul de frumos! Per total, programul a funcționat bine, cu câteva probleme.

Obțineți EaseUS Partition Master

Deci, ce părere aveți despre această recenzie? Lăsați un comentariu și spuneți-ne.

Sunt Cathy Daniels, expertă în Adobe Illustrator. Folosesc software-ul din versiunea 2.0 și creez tutoriale pentru acesta din 2003. Blogul meu este una dintre cele mai populare destinații de pe web pentru cei care doresc să învețe Illustrator. Pe lângă munca mea de blogger, sunt și autor și designer grafic.